onsdag 9 februari 2011

Tell me what you want to hear

vrider mig fram och tillbaka invirad i täcken som kväver mig,
ger upp och sätter på datorn, är så fruktansvärt trött på
alla tankar som skaver. är trött på att ge upp, är trött på att kämpa
och framför allt är jag så fruktansvärt trött på mig själv.

det känns som om jag ger bort mig själv till vemsomhelst som vill ha mig
take a bite of my heart tonight
jag ger alla svin precis vad de vill ha och intalar mig att jag gör det för min skull.
jag ger mina vänner vad de vill höra och intalar mig att det är precis så jag känner.
what are you waiting for?
Ger jobbet allt och hoppas att det är för min egen skull fast jag vet att det är en lögn
måste bryta mönster, måste leva det liv jag vill, men om man inte
riktigt vet hur man ska leva, hur börjar man?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar